Logistická společnost Mailstep a.s. vstupuje do nové etapy svého vývoje. Novým CEO se od května stává Libor Hudeček, který přináší do vedení firmy bohaté zkušenosti z internetových obchodů a logistiky. Dosavadní výkonný ředitel a zakladatel firmy Jan Rozlivka opouští svou exekutivní funkci a do budoucna se zaměří na strategické řízení společnosti v rámci jejího představenstva.
Libor Hudeček přichází z vedení Mall Group, kde měl na starosti tzv. poslední míli – rozvoj distribučních cest a retailu skupiny. Spolu se zkušenostmi ředitele logistiky ve společnosti Zoot tak Hudeček přináší vizi, jak využít rostoucí poptávku nejen českých e-commerce společností po moderních službách. Díky nejnovějším technologiím a IT řešením se chce společnost zaměřit na rozvoj nových inovativních řešení nejen pro klienty z oblasti internetového obchodování ale i stávající partnerské mediální domy.
Rozlivka opouští po více než dvaceti letech exekutivu a nadále se bude věnovat strategickému řízení firmy z pozice předsedy představenstva a jediného akcionáře. Původně poskytovatel služeb pro mediální domy Mailstep a.s. se za dobu svého působení změnil v moderní logistický dům, který nabízí mnohem širší portfolio služeb, včetně fulfillment řešení pro internetové obchody. Podle zakladatele společnosti Mailstep a.s. Jana Rozlivky je generační výměna ve vedení firmy, kterou před 28 let zakládal, logickým krokem. „Přišel čas předat zodpovědnost za vedení firmy. Chuť propojovat služby a technologie a měnit výzvy v realitu mi zůstala, proto si ponechávám vliv nad strategickým směřováním Mailstepu,“ říká nový strategický ředitel Rozlivka.
Logistická společnost Mailstep a.s. vstoupila na trh v roce 1992 a od té doby společnost odeslala víc než 39 miliónů balíků, 620 miliónů listovních zásilek a zkompletovala přes 2 miliardy tiskovin. Mailstep a.s. se tak stal předním poskytovatelem komplexních služeb v oblasti fulfillmentu, finishingu, logistiky a personalizace zásilek. Před několika lety Mailstep a.s. rozšířil své služby o oblast e-commerce a stal se jedním z nejlépe technologicky vybavených poskytovatelů logistických služeb v České republice. Mezi zákazníky patří přední mediální domy, vydavatelství, tiskárny a mnohé e-shopy se zákazníky po celé Evropě.
„Vážím si možnosti převzít dynamický tým Mailstepu, který Honza Rozlivka vytvořil a vedl. Mailstep je na logistickém trhu dlouhodobě spojen se špičkovou kvalitou a flexibilitou služeb. Na tyto hodnoty chceme navázat především a dále pokračovat v investicích do moderních prozákaznických technologií. Chceme zůstat mezi nejvýznamnějšími hráči v oblasti finishingu a packagingu pro klienty z řad mediálních domů a podpořit další dynamický růst společnosti v oblasti ecommerce fulfillmentu.“ doplňuje Libor Hudeček. Nový CEO vidí největší přednosti Mailstepu a.s. v rychlosti, prozákaznickém servisu a především špičkových technologiích a neustále se zdokonalujících IT řešeních. „Pro oblast internetového obchodování se moderní technologicky vyspělá a smart logistika stává čím dál důležitější a zde vidím velký potenciál pro rozvoj našich řešení a služeb,“ doplňuje Libor Hudeček.
Libor Hudeček je absolventem Dopravní Fakulty Univerzity Pardubice a Technické Univerzity Drážďany se zaměřením na logistiku a ekonomiku. V logistice, kde působí od roku 2002, vystřídal různé manažerské pozice včetně německé logistické firmy Fiege, módní značky Zoot a internetového domu Mall.cz. Během svého profesionálního života zjistil, že nejdůležitější je mít na palubě správnou posádku, která má společný cíl a učí se ze svých úspěchů i chyb. Jako velký milovník cestování získal především životní nadhled a schopnost najít řešení v těch nejméně očekávaných situacích. Je otcem 3 dětí. Ve svém volném čase se věnuje basketbalu a rodině.
Fotografie v tiskové kvalitě naleznete zde: https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1fjy-GodR_BovO6z248A8nL0YFkJzszzY
Více o společnosti Mailstep, a.s. zde: http://mailstep.cz/