Back to Blog

Jak jsme v Mailstepu zvádli předvánoční sezónu? | Mailstep

Image of Adriana
Adriana

Již v polovině listopadu predikoval CEO Mailstepu Libor Hudeček, že nastávající předvánoční sezóna bude ta nejnáročnější. 

V posledním vydání časopisu Logistika naleznete odpovědi, jak jsme v Mailstepu toto každoročně nejexponovanější období v roce, které bylo navíc umocněno situací vzniklou kolem COVIDU-19 a souvisejícími vládními nařízeními o uzavření obchodů zvládli.

Napovědět může 60.000 úspěšně vychystaných a vyexpedovaných zásilek v období od 7. - 24. 12. a naše SLA - tedy předání objednávek dopravcům, které jsme v prosinci plnili na 98,7 %.

Za úspěšně zvládnutou předvánoční sezónu vděčíme našim vyspělým systémům, automatizaci procesů, ale hlavně nasazením všech zaměstnanců a v neposlední řadě partnerů.

U kurýrních společností bychom chtěli zejména vyzdvihnout postoj České Pošty a Zásilkovny, které nám po celou dobu extrémně vypjaté a špatně plánovatelné sezony neměly snahu nastavit limity v objemu podání. Jsme rádi, že tito partneři udělali maximum možného a neposouvali své kapacitní výzvy (které měl celý B2C logistický segment) dále směrem k podavatelům.
 

Celý článek si přečtěte zde: https://bit.ly/2MMcTjy


Mailstep představil nové fulfillmentové rozšíření pro e-shopy Shoptetu | Mailstep

Image of Adriana
Adriana

Logistická společnost MailStep spouští nové fulfillmentové rozšíření pro e-shopy fungující v jednom...

Read more

Martin Maro povede technologický přerod Mailstepu | Mailstep

Image of Adriana
Adriana

Popradský rodák a milovník amerických aut Martin Maro nově povede technologický team Mailstepu....

Read more