Již v polovině listopadu predikoval CEO Mailstepu Libor Hudeček, že nastávající předvánoční sezóna bude ta nejnáročnější.
V posledním vydání časopisu Logistika naleznete odpovědi, jak jsme v Mailstepu toto každoročně nejexponovanější období v roce, které bylo navíc umocněno situací vzniklou kolem COVIDU-19 a souvisejícími vládními nařízeními o uzavření obchodů zvládli.
Napovědět může 60.000 úspěšně vychystaných a vyexpedovaných zásilek v období od 7. - 24. 12. a naše SLA - tedy předání objednávek dopravcům, které jsme v prosinci plnili na 98,7 %.
Za úspěšně zvládnutou předvánoční sezónu vděčíme našim vyspělým systémům, automatizaci procesů, ale hlavně nasazením všech zaměstnanců a v neposlední řadě partnerů.
U kurýrních společností bychom chtěli zejména vyzdvihnout postoj České Pošty a Zásilkovny, které nám po celou dobu extrémně vypjaté a špatně plánovatelné sezony neměly snahu nastavit limity v objemu podání. Jsme rádi, že tito partneři udělali maximum možného a neposouvali své kapacitní výzvy (které měl celý B2C logistický segment) dále směrem k podavatelům.
Celý článek si přečtěte zde: https://bit.ly/2MMcTjy