Back to Blog

Mailstep roste, do nových skladů investuje 110 milionů korun | Mailstep

Image of Adriana
Adriana

Česká fulfillmentová jednička Mailstep investuje do rozšíření vlastní infrastruktury přes 110 milionů korun. Cílem je do vánoční sezony zásadně zvýšit rozsah ploch a upevnit tak svou pozici lídra na trhu e-commerce logistiky.

Praha, Česká republika, 18. května 2022 – S rozšířením stávajících skladů v Praze - Horních Počernicích začala česká společnost Mailstep už v dubnu tohoto roku. Zvýšení kapacity probíhá jednak rozšířením podlahové plochy o více než 8 tisíc m2 a dále vybudováním dalších mezaninových pater o ploše více než 12 tisíc m2. Nové prostory budou propojeny dopravníky. Zvýšení automatizace se plánuje i v sekci balení.

„Rozšiřování skladové a expediční kapacity je pro Mailstep každoroční úloha. Letošní rozšíření nám umožní nabídnout špičkovou logistiku až 400 e-shopům a odesílat až 40 tisíc objednávek denně,“ vysvětluje Libor Hudeček, generální ředitel společnosti Mailstep.

Mailstep plánuje posílit pozici české jedničky a expandovat do zahraničí

S rapidním růstem trhu e-commerce přichází i zvýšený zájem o související služby, kterými jsou přirozeně logistika i fulfillment. Stále silnější pozici fullfilmentových služeb na trhu e-commerce vnímají i velká jména českého investičního světa. Proto na konci roku 2021 investiční skupina Emma Capital miliardáře Jiřího Šmejce koupila 70 procent společnosti Mailstep.

„I to nám umožnilo napnout naše síly směrem k růstu a dalším inovacím a zahraniční expanzi,“ dodává Hudeček. Sám Hudeček to vnímá jako příležitost upevnit vedoucí pozici Mailstepu na českém fulfillmentovém trhu. Letos má společnost v plánu pokořit svůj téměř půlmiliardový obrat z minulého roku o několik desítek procent. Konkrétní plány expanze na zahraniční trhy se Mailstep chystá oznámit během několika týdnů.

Fulfillment využívá například Kofola i marketplace Mall

Outsourcing skladovacích i logistických služeb není jen záležitostí pro menší obchodníky a e-shopy, kterých je v České republice nejvíc (na sto tisíc obyvatel) na celém světě, ale i pro tak velká jména jako je Mall či tuzemská značka Kofola.

„Fulfillmentové služby jsou vhodnou alternativou pro každého obchodníka a společnost, kteří nemají kapacity obstarávat každý aspekt svého provozu od A do Z. Pro menší je to i otázkou flexibilního růstu prostoru, pro ty větší jsou to pak ušetřené hodiny náboru a zaučování logistických specialistů a úspory za IT vývoj robustních logistických procesů,“ zakončuje Hudeček.


Logistická společnost Mailstep pomáhá. | Mailstep

Image of Adriana
Adriana

Pomoc Ukrajině stále hýbe Českem. Do podpory pro válkou decimovanou zemi se zapojují jednotlivci i...

Read more

Rozhovor se CEO Mailstepu pro FocusOn | Mailstep

Image of Adriana
Adriana

S ředitelem Mailstepu Liborem Hudečkem o podstatě fulfillmentu, jak funguje, jaké výhody přináší...

Read more